Consiliul Consultativ al Elevilor din SUA a discutat despre activitatea de advocacy a elevilor în ceea ce privește sănătatea mintală într-o recentă întâlnire.
Un grup de studenți caută modalități de a îndrepta atenția școlilor față de sănătatea mintală
“Au fost câțiva ani grei, iar școala este destul de grea pentru elevi, pentru început. Vrem să ne asigurăm că elevii au un mediu propice de învățare, care să le permită să-și odihnească creierul și să lucreze cu adevărat pentru a se îmbunătăți din punct de vedere mental, astfel încât să se poată îmbunătăți din punct de vedere academic”, a declarat Roxanne Lockard, absolventă recentă a Craft Academy (Great Crossing High School, Scott County).
Recomandări
- Șase zile de concediu pentru sănătate mintală pe an;
- Încorporarea vocii elevilor la toate nivelurile de luare a deciziilor prin intervenții și metode de instruire pe niveluri;
- Alocarea de fonduri pentru ca un profesionist licențiat în domeniul sănătății mintale să fie prezent în campusurile școlare în permanență în fiecare școală;
- Mentoratul între colegi pentru elevii care nu se simt confortabil să vorbească cu un adult;
- Punerea la dispoziție a materialelor și resurselor de prevenire a sinuciderilor în fiecare clasă și birou administrativ și punerea în aplicare a unui curriculum de prevenire a sinuciderilor actualizat în mod regulat cel puțin de două ori pe an;
- Utilizarea unui curriculum bazat pe traume pentru ca profesorii să fie atenți și respectuoși atunci când abordează nevoile elevilor în ceea ce privește tulburările alimentare;
- Recunoașterea și respectarea pronumelor preferate de elevi și utilizarea în școli a unui limbaj care să includă genul;
- Școlile să asigure verificări ale sănătății mintale a elevilor care să le permită elevilor să-și exprime emoțiile și nevoile în mod confidențial cel puțin o dată pe lună;
- Programarea timpului pe parcursul zilei și al anului pentru a ține cont de sănătatea mintală și pentru a oferi pauze academice și de tranziție.