Copiii nu se bucură de școală atât de mult pe cât ar trebui, cred opt din zece părinți.

80% dintre copii se plictisesc la școală

Un sondaj realizat de OnePoll în numele LEGO Education a ajuns la concluzia că 80% dintre părinți spun că copiilor lor fie nu le place, fie se plictisesc la școală.

O mie de părinți au fost chestionați și mai mult de jumătate (57%), au atribuit această convingere unui volum de muncă dificil care îi face pe copiii lor să simtă că rămân în urmă.

Aproximativ 52% au remarcat că scăderea proiectelor practice care lărgesc abilitățile de colaborare și interacțiune ale copilului a influențat plictiseala copilului lor.

Șaptezeci și patru la sută dintre părinți au văzut utilizarea STEAM (un acronim pentru știință, tehnologie, inginerie, arte și matematică) pentru viitor, 70% dintre ei dezvăluind că copilul lor este dornic să exploreze o carieră STEAM.

Dar trei din patru părinți au observat, de asemenea, că copiii lor sunt fericiți să învețe în școala primară, însă interesul lor scade în școala gimnazială.

Cele mai mari obstacole cu care se confruntă acești părinți atunci când își trec copiii de la o clasă la alta includ: să rămână implicați sau concentrați (52%), să facă față unor materii mai dificile (48%) și să se obișnuiască cu așteptările noilor profesori (48%).

Aceștia au recunoscut chiar și faptul că cei mici se simt frustrați uneori când temele sunt prea dificile (73%), unii dintre ei considerând că nu își înțeleg sarcinile (62%) și că se simt prea intimidați pentru a pune întrebări (62%).

Elevii unui liceu din Michigan dau în judecată școala pentru a forța conducerea să facă schimbări după împușcăturile mortale de anul trecut
Sursa Foto – Pixabay

De asemenea, sondajul a cerut unui număr de 1.000 de profesori să analizeze modul în care pot să puse pe jar interesele elevilor lor.

Nouă din zece profesori (91%) aduc instrumente de învățare practică în clasele lor. 84% au observat o îmbunătățire a implicării elevilor prin utilizarea lecțiilor practice.

74% dintre cadrele didactice încearcă să facă învățarea distractivă prin adăugarea de jocuri și teste în rutina lor de predare, 49% adăugând indicatori de progres, cum ar fi puncte sau insigne, iar 49% prin competiție.

Există, de asemenea, mai multe aptitudini pe care părinții doresc să le dezvolte copiii lor în timpul școlii. 59% dintre ei speră ca copiii lor să învețe să lucreze sub presiunea timpului, iar 57% doresc ca aceștia să dezvolte abilități socio-emoționale precum colaborarea, reziliența, empatia și reglarea emoțională.

De asemenea, 8 din 10 (82%) profesori cred că proiectele de grup ar trebui introduse mult mai devreme în copilăria elevilor.

Ce își doresc părinții să facă copiii

  • Lucrul cu termene limită – 59%
  • Abilități socio-emoționale – 57%
  • Rezolvarea problemelor – 46%
  • Creativitate – 42%
  • Codificare și programare – 28%
  • Distracție – 74%.
  • Competiție – 49%
  • Indicatori de progres – 49 %.
  • Sarcini/proiecte cu dificultate crescândă – 48%.
  • Narațiune/poveste – 31%.
  • Presiunea timpului – 19%
  • Colectarea/comerțul – 16%

 

Distribuie:

Alex are o experiență de peste 5 ani în presa online, precum și în content writing. Am scris pentru site-uri de top de știri din România pe diferite subiecte, cu preponderență pe internațional și educație. Acum, fac parte din echipa The Student și îmrepună vom duce proiectul la următorul nivel.