În timp ce frecventarea de către un copil a unei școli private sau a unei școli cu o calitate a instruirii peste medie a fost asociată cu o sănătate mintală mai bună a părinților în timpul pandemiei COVID-19, școala hibridă a fost asociată cu o sănătate mintală mai proastă a părinților, la fel ca și munca de acasă, relevă un nou studiu realizat de Brown School de la Universitatea Washington din St. Louis.

Studiu

Studiul este printre primele care prezintă interacțiunea dintre politicile școlare și cele de la locul de muncă, precum și alte efecte de mediu și economice asupra sănătății mintale, deznădejdii, anxietății și îngrijorării părinților care lucrează în America și nu numai.

„Aceasta este o parte a cercetării mele în care m-am conectat cu adevărat”, a declarat Sarah Moreland-Russell, profesor asociat de practică și primul autor al studiului.

„Am avut grijă de doi copii în timpul pandemiei COVID-19 și am experimentat cu siguranță provocările și stresul asemănător cu mulți alți părinți din lume. Acest studiu scoate în evidență, de asemenea, lacunele în ceea ce privește sprijinul acordat familiilor, inegalitățile în ceea ce privește calitatea școlii și a învățării, precum și rupturile din sistemul de învățământ care existau înainte de COVID-19 și care au fost exacerbate și mai mult de acest eveniment.

„Dacă există un bine care să rezulte din pandemie, sper ca acesta să fie sub forma unor politici care să ofere sprijin (financiar, de sănătate, educațional etc.) familiilor și copiilor și care să fie concepute pentru a aborda și elimina efectiv inegalitățile în materie de educație, sănătate mintală, sănătate și acces,” a spus Sarah.

Impactul socio-economic al COVID-19

Moreland-Russell și coautorii săi au analizat rezultatele studiului privind Impactul socio-economic al COVID-19. Sondajul surprinde o gamă diversă de experiențe ale gospodăriilor în timpul pandemiei printr-un set detaliat de întrebări referitoare atât la adulții, cât și la copiii din gospodărie.

Ei au descoperit câteva concluzii cheie:

  • Părinții din Statele Unite au trebuit să se descurce singuri într-un mediu școlar și de îngrijire a copiilor în continuă schimbare în timpul pandemiei COVID-19, ceea ce a dus la o stare de sănătate mintală mai proastă pentru mulți dintre ei, în special pentru cei cu copii mici, pentru cei care lucrează de acasă.
  • Părinții de sex feminin au fost afectați în mod special, probabil din cauza dezechilibrului stabilit în ceea ce privește îngrijirea în gospodăriile din SUA.
  • Au fost observate inegalități în ceea ce privește presiunea asupra sănătății mintale, deoarece părinții cu venituri mai mici și mai puțin educați au avut o sănătate mintală mai proastă.

„În timp ce o parte semnificativă a procesului decizional privind politica școlară a fost avansată pe baza îndrumărilor de sănătate publică, în multe cazuri, aceste decizii au fost luate fără a recunoaște presiunea mare pusă asupra părinților care muncesc, care trebuiau să acționeze ca profesori și trebuie să aibă grjiă și de copii, în timp ce se confruntau cu o pandemie,” spune Sarah Moreland-Russell, profesor asociat de practică și primul autor al studiului.

Pe baza acestei cercetări, ea a spus că, în viitor, școlile ar trebui să se concentreze pe furnizarea unei educații de înaltă calitate și a sprijinului pentru elevi în cadrul unei singure modalități de învățare, mai degrabă decât să încerce să gestioneze mai multe modalități, cum ar fi învățarea de la distanță.

Distribuie: