Un nou raport al departamentului de cercetare al Ministerului Educației SUA arată că în ultimul an școlar au avut loc 93 de împușcături în școli, în creștere de la 11 în urmă cu zece ani.

Împușcăturile din școli au atins cel mai înalt nivel înregistrat vreodată

În anul școlar 2020-2021 au avut loc mai multe împușcături în școli care s-au soldat cu victime decât în oricare alt an de când a început colectarea datelor, potrivit unui nou raport federal privind criminalitatea și siguranța în școli.

Raportul, publicat de Centrul Național pentru Statisticile Educației, o ramură de cercetare a Departamentului Educației, a arătat un total de 93 de împușcături în școli cu victime în școlile primare și secundare publice și private în ultimul an școlar, în creștere de la 11 în urmă cu zece ani. Patruzeci și trei dintre aceste împușcături s-au soldat cu decese.

„Deși rata victimizării violente non fatale la școală pentru persoanele cu vârste cuprinse între 12 și 18 ani a fost mai mică în 2019 decât în 2009, în 2021 au avut loc mai multe împușcături în școli soldate cu victime decât în orice alt an de când a început colectarea datelor, adică la începutul anilor 2000, crescând de la 11 în 2009 la 93 în 2021”, a declarat comisarul NCES Peggy Carr într-un comunicat despre acest raport, care a analizat, de asemenea, datele colectate privind victimizarea penală trăită de elevi, practicile de disciplină și securitate în școli, serviciile de sănătate mintală furnizate și siguranța și securitatea în campusuri la colegii și universități.

În mod notabil, metodologia largă a dus la un număr semnificativ mai mare de incidente care au fost raportate în estimările timpurii din Education Week’s school shooting tracker, care arată că 27 de împușcături în școli au avut loc în anul școlar 2021-22.

„În timp ce impactul de durată al acestor probleme de criminalitate și siguranță nu poate fi măsurat doar în statistici, aceste date sunt valoroase pentru eforturile factorilor noștri de decizie politică, ale oficialilor școlari și ale membrilor comunității de a identifica și de a pune în aplicare măsuri preventive și de răspuns,” a declarat Carr.

Copiii au nevoie de măsuri sigure anti-bullying, iar profesorii trebuie să apeleze la psihologi

Bullying-ul online a crescut notabil

Noile date, care compară incidentele de infracționalitate și siguranță școlară cu datele colectate în urmă cu un deceniu, arată, de asemenea, că hărțuirea cibernetică în școlile publice a crescut semnificativ, procentul elevilor care au declarat că au experimentat-o sărind de la 8% în anul școlar 2009-2010 la 16% în anul școlar 2019-20.

Câteva puncte luminoase: Incidența mai multor probleme de disciplină în școlile publice a scăzut între anii școlari 2009-10 și 2019-20, cu o prevalență mai mică a rapoartelor de intimidare a elevilor, la 15% dintre elevi, față de 23%; o prevalență mai mică a hărțuirii sexuale a altor elevi de către elevi, la 2% față de 3%; și o prevalență mai mică a hărțuirii altor elevi pe baza orientării sexuale sau a identității de gen, la 2% față de 3%. Iar în cadrul învățământului superior, rata incidentelor criminale în campus a scăzut, de asemenea, în aceeași perioadă, de la 23 la 10.000 de studenți cu normă întreagă la 18,7.

Distribuie:

Alex are o experiență de peste 5 ani în presa online, precum și în content writing. Am scris pentru site-uri de top de știri din România pe diferite subiecte, cu preponderență pe internațional și educație. Acum, fac parte din echipa The Student și îmrepună vom duce proiectul la următorul nivel.